Doprava a platba

Doprava je vždy zdarma!

Objednávky doručujeme se společností PPL. Máte možnost si vybrat mezi doručením na adresu nebo na výdejní místo. U nadrozměrných produktů je pouze možnost doručení na adresu. Objednávky doručujeme pouze v rámci České republiky.

Jak dlouho trvá doručení objednávky?

Podle času vytvoření objednávky odesíláme zboží ihned nebo nejpozději druhý pracovní den. Doba doručení je ve většině případů do 3 dní od převzetí zásilky přepravní společností. 

Jaké jsou možnosti platby?

  • Online platba kartou - Okamžitá platba přes platební bránu Shoptet Pay (zdarma).
  • Rychlá platba přes banku - Bezpečný online bankovní příkaz se Shoptet Pay (zdarma).
  • Převodem - Zde odesíláme po připsání platby na náš účet. Platební údaje budou zaslány po dokončení objednávky (zdarma).
  • Google Pay - Okamžitá online platba (zdarma).
  • Apple Pay - Okamžitá online platba (zdarma).
  • Dobírkou - Platba na dobírku při doručení zboží. Při převzetí lze platit v hotovosti nebo kartou (poplatek za dobírku 50 Kč).

Vrácení zboží

Pokud vám objednávka nevyhovuje, můžete ji vrátit do 14 dnů od jejího přijetí bez udání důvodu. Lze vrátit pouze zboží, které nevykazuje známky opotřebování nebo poškození. Poplatky za zpětnou přepravu hradí zákazník. Proces vrácení je následující:

  1. Vyplňte formulář na Odstoupení od smlouvy a přiložte jej do krabice se zbožím, které chcete vrátit.
  2. Balík nám zašlete na adresu:
    Globalio s.r.o.
    Olomoucká 1190/77
    627 00, Brno
  3. Po přijetí balíku vás budeme informovat o zpracování vašeho odstoupení od smlouvy e-mailem. Za předpokladu, že jsou splněny všechny uvedené podmínky vrácení zboží, můžete očekávat vrácení peněz do 14 dnů ode dne přijetí balíku.